Red Dot Award vinderen

Byggeri | 23-08-2021 |

Kun få måneder efter lanceringen af den digitale oplevelseshub GROHE X, har platformen fået tildelt det internationalt anerkendte Red Dot Award Brands & Communications Design 2021 i kategorien “Digitale løsninger”. Prof. Dr. Peter Zec, initiativtager og administrerende direktør for Red Dot, understregede vigtigheden af digitale løsninger – især i dag:

“Som prisvinder har GROHE bevist, at de tænker ’ud af boksen’. De ved, hvordan man handler hurtigt i krisetider og omstiller sig til at vise designtilgange på nye måder. På den måde mestrer de vigtige udfordringer og yder også et værdifuldt bidrag til den videre udvikling af samfundet.”

Brandoplevelsen i fremtiden

waterdrop

GROHE vinder eftertragtet Red Dot Award 2021 for sin nye platform GROHE X

Med GROHE X har LIXIL i EMENA udviklet den første digitale platform af sin art i branchen til sit GROHE sanitære brand sammen med stærke partnere som VOK DAMS, IBM og D’art. Som en indholdshub, der er skræddersyet til B2B-målgruppernes interesser for produktpræsentation, inspiration og know-how-overførsel kombineret med udvekslingsmuligheder med eksperter samt serviceorienterede tilbud som tutorials og specialiserede begivenheder, giver GROHE X besøgende mulighed for at opleve mærket individuelt. Siden lanceringen i midten af marts i år har GROHE X hurtigt vist sig at være en succes. De fremragende besøgstal – i øjeblikket 2.500 dagligt – viser, at GROHE X er en spot-on kreativ løsning på kommunikationsudfordringerne både i dag og i fremtiden. GROHE X ses således som en drivkraft for innovation i sig selv, der ikke tjener som erstatning for traditionel kommunikation, men som udgangspunkt for en ny æra af brandpræsentation og kommunikation i B2B-verdenen: GROHE X præsenterer sig allerede som et alternativ, der er fleksibelt nok til at holde trit med den hurtige udvikling inden for kommunikation.

“GROHE X er meget mere end en digital messe udskiftning, hvilket de 35.000 besøgende og 70.000 visninger i den første uge alene har vist os,” kommenterede Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA og Co-CEO Grohe AG. “Platformen er designet perfekt til at positionere vores kommunikation for fremtiden. Vi er glade for, at vi med Red Dot-prisen nu også har modtaget international bekræftelse på, at vi har skabt noget, der ikke kun er godt designet, men også et ekstremt succesfuldt brandkommunikationsværktøj.”

+++ Få yderligere information om GROHE X-platformen eller oplev selv hubbens digitale univers på grohe-x.com +++

Følg os på sociale medier via Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn og YouTube.

Pressekontakt

Christina Holmberg
PR & Communication, Nordics
Tlf.: 72 18 20 91
mail: christina.holmberg@grohe.com 

 

close

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev, med nyheder og viden fra de brancher og fagområder du selv vælger...

Vi spammer ikke og du kan altid selv afmelde dig igen!
Se vores privatlivspolitik.

SENESTE NYT

 
Klima

Klima | 20-08-2021 |

40 danske teknologiledere tager i denne ude på Danmarksturne for at trykprøve danske erhvervsstyrker og støbe fundamentet for en ny vækststrategi for 2030. På onsdag

ANNONCØRER

close

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev, med nyheder og viden fra de brancher og fagområder du selv vælger...

Vi spammer ikke og du kan altid selv afmelde dig igen!
Se vores privatlivspolitik.